بحـــر الطــــب والجـــراحــــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مــرحــبــــــــــا بــكـــم فــي أضخــــم موقــــع طبـــــي عــربـــــي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

للدكتور سعد ارجوك افيدن ضرورى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
البلسم

للدكتور سعد ارجوك افيدن ضرورى Empty
مُساهمةموضوع: للدكتور سعد ارجوك افيدن ضرورى   للدكتور سعد ارجوك افيدن ضرورى I_icon_minitimeالثلاثاء 02 أغسطس 2011, 00:40

انا عندى مشكلة بخصوص النيابة.استلمت نيابة كلينيكال باثولوجى ببورسعيد لمدة 10 ايام وبعدين تقدمت باجازة رعاية طفل لمدة سنتين ثم جددتها لسنة مرافقة زوج سالت على النيابة الولى النيابة بتتلغى لو اخدت اكتر من سنتين اجازة الكلام دة بيطبق فعليا يعنى لو نزلت استلم مش حيسلمونى النيابة وارجع تكليف.وهل اجازة رعاية الطفل وهى اجازة من حقى تلغى نيابتى دة كدة ظلم واللة وكمان اتحرم حركتين من التقدم للنيابات وانا وحظى تانى.انا سالت موظفين كتير كل واحد بكلمةوبقانون.طيب الصح اية ؟واية المفروض اعملة اذا كان الكلام دة صح والحرمان دة بيتحسب من امتى؟ انا مش عارفة ومحتارة علما باننى خارج البلاد حاليا؟يعنى كدة نيابتى راحت بجد.ارجو الافادة جعلة اللة فى ميزان حسناتك ونحن فى شهر مبارك
dr saad
Admin
dr saad

مُساهمةموضوع: رد: للدكتور سعد ارجوك افيدن ضرورى   للدكتور سعد ارجوك افيدن ضرورى I_icon_minitimeالأربعاء 03 أغسطس 2011, 23:20

البلسم كتب:
انا عندى مشكلة بخصوص النيابة.استلمت نيابة كلينيكال باثولوجى ببورسعيد لمدة 10 ايام وبعدين تقدمت باجازة رعاية طفل لمدة سنتين ثم جددتها لسنة مرافقة زوج سالت على النيابة الولى النيابة بتتلغى لو اخدت اكتر من سنتين اجازة الكلام دة بيطبق فعليا يعنى لو نزلت استلم مش حيسلمونى النيابة وارجع تكليف.وهل اجازة رعاية الطفل وهى اجازة من حقى تلغى نيابتى دة كدة ظلم واللة وكمان اتحرم حركتين من التقدم للنيابات وانا وحظى تانى.انا سالت موظفين كتير كل واحد بكلمةوبقانون.طيب الصح اية ؟واية المفروض اعملة اذا كان الكلام دة صح والحرمان دة بيتحسب من امتى؟ انا مش عارفة ومحتارة علما باننى خارج البلاد حاليا؟يعنى كدة نيابتى راحت بجد.ارجو الافادة جعلة اللة فى ميزان حسناتك ونحن فى شهر مبارك

زميلتي الكريمة مافيش نيابة حتروح عليكي ولاحاجة
حضرتك بعد استلام نيابتك بيوم واحد بتقدمي علي طلب حفظ نيابة لادارة التكليف ممكن اي حد يقدمه ليك بث ياخد معاه مايثبت قرابته من الدرجة الاولي ليكي وبكدة لاتحرمي من النيابة والحفظ ممكن يقعد 5 سنين
عموما انا اعرف موظفة صديقة في ادارة التكليف ممكن تساعدك واديك تليفونها اسمها انسه ايمان
للتواصل انا علي الفيس بوك في اللينكات دي قدمي طلب اضافة للجروبين دول واضيفيني واديكي الرقم لان مينفعش انشره ع العام وانا في الخدمة دوما اختنا الكريمة

https://www.facebook.com/?sk=inbox#!/groups/219560958087374/

https://www.facebook.com/?sk=inbox#!/groups/102061216560435/
https://medsurgery.yoo7.com
البلسم

مُساهمةموضوع: رد: للدكتور سعد ارجوك افيدن ضرورى   للدكتور سعد ارجوك افيدن ضرورى I_icon_minitimeالخميس 04 أغسطس 2011, 01:01

اولا انا شاكرة جدا لحضرتك على الرد.بس انا اول مرة اسمع عن موضوع حفظ النيابة دة ومفيش اى موظف فى المديرية الى علية وانا نزلت السنة اللى فاتت فى شهر يوليو وسالتهم واكدولى النيابة حتتلغى منك لو جددت الاجازة لسنة تالتة.يعنى ممكن يكون فى امل وارجع استلمها ياريت انا عملت مكالمات كتير علشان اتاكد من الكلام دةبس كلهم اكدولى ان نيابتى الغت ولما انزل حارجع تكليف.طيب انا ممكن اتقدم بطلب حفظ النيابة دة بعد مرور سنتين ياترى حيقبلوة مش عارفة.انا ضفت حضرتك عندى على الفيس بوك وبعت رسالة لحضرتك بردة

للدكتور سعد ارجوك افيدن ضرورى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نيابة الكلي : مالها وماعليها : مقالة للدكتور سعد السباعي
» الطبــــيب المصري المفتــــــري عليــه : مقال للدكتور سعد السباعي
» نيابة الحميات : مالها وماعليها . مقالة للدكتور سعد السباعي
» نيابة المبتسرين : مالها وماعليها . مقالة للدكتور سعد السباعي
» نيابة الجراحة : مالها وماعليها : مقالة للدكتور سعد السباعي